Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB) – MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA ZŁOŻONEJ DEKLARACJI

Odsłony: 0

W odpowiedzi na zapotrzebowanie osób, które złożyły deklarację CEEB w wersji papierowej, nie posiadają profilu zaufanego lub innego sposobu potwierdzenia swojej tożsamości w Internecie, a chcą sprawdzić status swojej deklaracji w systemie, wprowadzano od 02.06.2022  nową e-usługę „Sprawdź swoją deklarację”.

Dostęp do usługi jest możliwy bezpośrednio po wejściu na stronę CEEB.gov.pl, gdzie należy wybrać przycisk „Sprawdź swoją deklarację”. Funkcjonalność umożliwia uzyskanie podstawowych informacji o naszej deklaracji oraz czy i kiedy deklaracja została wprowadzona do bazy CEEB.

Aby uzyskać te dane należy:

 w pierwszym kroku wprowadzić dane adresowe budynku (punkt adresowy).

 w kolejnym wybrać, czy deklarację złożył właściciel, czy zarządca budynku,

 a następnie wpisać swoje dane osobowe (imię, nazwisko).

Deklarację CEEB może także w ten sposób sprawdzić osoba, która złożyła ją elektronicznie. To duże ułatwienie, gdyż bez logowania się poprzez login.gov.pl można uzyskać podstawowe informacje o swojej deklaracji.